Nova generacija, novi pristupi…
Već nakon prvih koraka u zajedničkom tržišnom nastupu, nova generacija odnosno kćerka vlasnice (danas suvlasnica), primjećuje da trgovina ne slijedi nove tendencije, trendove i da joj je potrebno postepeno ali sigurno mijenjati načine dosadašnjeg nastupa na tržištu.
Trud vlasnika u komunikaciji sa tržištem je svakako neosporiv, međutim on je u svakom trenutku nestandardiziran. Svatko tko je imao priliku kreirati neki vizualni element, bila to vizitka, kutijica, vrećica, natpis, internet trgovina, bilo što, osmišljavao je vizualnu komunikaciju ovisnu o osobnom raspoloženju u tom trenutku. Tako je kompletno predstavljanje i prezentiranje trgovine u javnostima pretvoreno u jednu šaroliku i nesređenu šumu boja, fontova i poruka.
Da su pod hitno potrebne neke promjene vlasnicima je bilo jasno, no u kojem smjeru krenuti i kako to sve postići, tu je već nastaje brdo problematike. Stjecajem okolnosti dolaze do nas, do i tada kreću prvi koraci prema današnjim vizualnim oblicima.
Što učini sa crvenom mašnom koja “mora ostati“?!
Ok, crvenu mašnu vratili smo u vizualni identitet kako bi ostali prepoznatljivi klijentima koji su na nju navikli, ali osim vizuala crvene mašne, što s njom komunicirati?! Crvena mašna sinonim je trgovina koje se bave poklonima, ne i trgovina koje se bave prodajom alata i materijala za izradu torti i kolača….
Boom! Imamo rješenje!!!
Nakon više tjednih brain storming-a dolazimo do ideje koja potpuno mjenja pogled na crvenu mašnu kao predmet – crvenoj mašni utjelovljujemo duh i osobnost! Upoznajte Crvenu Mašnu: